Πως θα βελτιώσουμε την εκπαίδευση;

Προστέθηκε από F.R.N στις 19 Οκτωβρίου 2013. · No Comments · Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Κατηγορία Ζαφειρίου Μπάμπης, Νέα Εξωτερικού, Πυροσβεστολογία

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Share into that BigPicture-Share zone

 
Share Button

5/9/2013

O Chris Battlo, ένας αμερικανός συνάδελφος προτείνει:
Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω διάφορα εκπαιδευτικά σενάρια. Σενάρια που αφορούσαν το προσωπικό ενός σταθμού αλλά και σενάρια συνεργασίας περισσοτέρων σταθμών. Έγιναν ασκήσεις δημιουργίας εγκαταστάσεων και εισόδου σε κτίριο, έρευνας για πιθανά θύματα, απομάκρυνση θύματος και καταστολής της πυρκαγιάς.

Μόλις όμως το θύμα βρισκόταν σε ασφαλή χώρο … το κενό.
Στις πυροσβεστικές υπηρεσίες σήματα σχεδόν όλοι οι πυροσβέστες είναι εκπαιδευμένοι σε ικανοποιητικό βαθμό ώστε να μπορούν να προσφέρουν πρώτες βοήθειες και πάρα πολλοί έχουν προηγμένη εκπαίδευση διασώστη ακόμη και παραϊατρικού.
(Βασικό κενό στο Πυροσβεστικό Σώμα). Σκέπτομαι λοιπόν γιατί να μην συνεχίζουν να ασχολούνται με το διασωθέν θύμα; Μια εύκολη απάντηση είναι ότι το ΕΚΑΒ είναι ήδη εκεί για τα περαιτέρω. Αν όμως δεν είναι; Αν τα θύματα είναι περισσότερα του ενός; Συνεπώς οι πυροσβέστες οφείλουν να εκπαιδεύονται, με σενάριο, ώστε να ασχολούνται ενεργά με το θύμα και μετά το τέλος της διάσωσης.

Όταν το «θύμα» μεταφερθεί σε ασφαλές σημείο οι πυροσβέστες πρέπει να αλλάζουν αντικείμενο εκπαίδευσης και να περνούν τάχιστα σε αντικείμενο παροχής προηγμένων πρώτων βοηθειών και αυτό για όσο διάστημα απαιτηθεί, δηλαδή έως ότου το αναλάβουν οι παραϊατρικοί των ασθενοφόρων.

Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη η εφαρμογή μιας όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικής εκπαίδευσης. Σήμερα συνήθως γι αυτή την εκπαίδευση χρησιμοποιούμε ανδρείκελα κούκλες δηλαδή αντί ενός εκπαιδευμένου «θύματος» το οποίο σε συνδυασμό με εποπτεία από παραϊατρικό προσωπικό, το οποίο θα κρίνει το θέμα διάσωση – φροντίδα με το επαγγελματικό του μάτι.

Συνεπώς ο πρωταρχικός στόχος σε επιχειρησιακή εκπαίδευση είναι η ασφαλής διάσωση και μεταφορά «θύματος» και στη συνέχεια η σωστή παροχή ιατρογενούς βοήθειας, κάτι που επιβάλλει συν-εξάσκηση με τους παραϊατρικούς ώστε σε πραγματικό συμβάν να υπάρχει κοινή δράση και πλήρης εκμετάλλευση των διαθέσιμων πόρων

Καλή εκπαίδευση.

Πηγή: www.firehouse.com
Μετάφραση – Προσαρμογή για το Fire.gr, Χ. Ζαφειρίου

360 Συνολικές Αναγνώσεις 2 Αναγνώσεις σήμερα

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *