Ελβετική φρουρά εναέριας διάσωσης

Προστέθηκε από F.R.N στις 27 Μαΐου 2014. · No Comments · Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Κατηγορία Ζαφειρίου Μπάμπης, Μηχανή του Χρόνου, Παρουσιάσεις

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Share into that BigPicture-Share zone

 
Share Button

27/5/2014

Η Ελβετική φρουρά εναέριας διάσωσης (γαλλικά: Garde aérienne suisse de sauvetage, γερμανικά: Schweizerische Rettungsflugwacht, ιταλικά: Guardia aerea svizzera di soccorso) και απλά REGA, είναι μια ελβετική μη κερδοσκοπική οργάνωση βοήθειας που προσφέρει ιατρική βοήθεια στο τόπο του συμβάντος εδρεύει δε στη πόλη Kloten στο καντόνι της Zurich
Το REGA βγαίνει το Rettungsflugwacht και το Garde aérienne.

Ιστορία
Στις 27 Απριλίου 1952, στο ξενοδοχείο Bären της Douanne δημιουργείται από τη Ελβετική Εταιρεία Διάσωσης η «Εναέρια Ελβετική Εταιρεία Διάσωσης» και ο πρώτος Δντής είναι ο Dr. Rudolf Bucher. Με δωρεές το 1957, η REGA αγοράζει το πρώτο της ελικόπτερο για ορεινή ένα «Bell-47 J» με πρώτο πιλότο τον Hermann Geiger. Πριν από αυτή την αγορά οι διασώστες πήγαιναν με αεροπλάνο στο τόπο του συμβάντος και έπεφταν με αλεξίπτωτο.
Το 1969 η REGA αυτονομείται από την Ελβετική Εταιρεία Διάσωσης και ο Fritz Bühler γίνεται τεχνικός Δντής. Τo 1966 δημιουργεί ένα «συνεταιριστικό» δίκτυο στο οποίο γράφονται 25.000 δωρητές και το 1968 επενδύουν στην αγορά ενός «Augusta Bell Jet Ranger 206A» με νηολόγιο «HB-XCU». Το ελικόπτερο ελλιμενίζεται στο αεροδρόμιο του Zurich-Kloten. Το ελικόπτερο αυτό δεν διαθέτει βίντσι.

Στις 4 Ιουνίου 1971 η REGA αποκτά το πρώτο ελικόπτερο χρηματοδοτημένο αποκλειστικά από δωρεές ένα Alouette III SE 316 με νηολόγιο HB XDF και το 1973το πρώτο ιπτάμενο ασθενοφόρο Learjet 24D, με νηολόγιο HB-VCY και το Νοέμβριο του ίδιου χρόνου το πρώτο δικινητήριο ελικόπτερο ένα Bölkow 105 C που έχει βάση το παιδιατρικό νοσοκομείο της Ζυρίχης.

Το 1979 γίνεται Οργανισμός Κοινής Ωφέλειας και ο Fritz Bühler (1908-1980) ο πρώτος πρόεδρος. Το 1984, αγοράζουν ιπτάμενο ασθενοφόρο μεγάλων αποστάσεων ένα Challenger CL-600 και δημιουργούν ένα νέο κέντρο επεμβάσεων στο Zurich-Seefeld. Η βάση των δωρητών αυξάνεται ραγδαία, το 1985 1.000.000 για να φτάσουν το 2006 τα 2.000.000. αντίστοιχα αυξάνεται και ο στόλος των ελικοπτέρων με «Augusta A 109K2» το 1992, «Eurocoptère EC 145» το 2002, «Augusta Westland Da Vinci» το 2009, αλλά και νέα αεροπλάνα «Hawker 800» το 1987, «Challenger CL-604» το 2002.

Ρόλος
Ο ρόλος της REGA επεκτείνεται πλέον και πέρα από τα σύνορα της Ελβετίας. Εκτελεί αποστολές τόσο καλούμενη από ιδιώτες όσο και από κρατικούς φορείς. Στις περιπτώσεις αυτές η REGA στέλνει ελικόπτερο με το απαραίτητο νοσηλευτικό προσωπικό ώστε να πραγματοποιηθεί η μεταφορά από το σημείο του ατυχήματος μέχρι το νοσοκομείο. Σε περιπτώσεις δε ορεινής διάσωσης σε μεγάλα ύψη ζητά τη βοήθεια και του Secours Alpin Suisse (Ελβετική Αλπική Διάσωση) για καλλίτερο συντονισμό των δυνάμεων. Πέραν αυτών αναλαμβάνει και τη παροχή βοήθειας προς τους αγρότες μεταφέροντας τα ζώα τους με ελικόπτερο σε περίπτωση στο κοντινότερο δρόμο.
Η λειτουργία της REGA είναι επί 24ωρου βάσης με αριθμό κλήσης το 1414 ή στο κανάλι «Ε στα 161.300 MHz». Το κανάλι εκτάκτων αναγκών της Ελβετίας Επιπλέον ισχύουν και οι αριθμοί κλήσεις όπως το 112 Πανευρωπαϊκός αριθμός το 117 (αστυνομία), το 118 (πυροσβεστική), το 144 (ιατρική βοήθεια) και το 145 (δηλητηριάσεις) από το εξωτερικό δε με κάρτα SIM καλείται το «+41 333.333.333». Εκτός συνόρων η REGΑ ασχολείται κυρίως με επαναπατρισμούς.

Μέλος
Ένα άτομο με ποσό από 30 Ελβετικά φράγκα ή 70 για μια οικογένεια το χρόνο να είναι μέλος-δωρητής και να έχει τις υπηρεσίες δωρεάν ή με μικρή συμμετοχή. Να μην ξεχνάμε ότι μια απλή διάσωση χωρίς τραυματισμό κοστίζει 5.000 ελβετικά φράγκα ανά ώρα έρευνας.

Στόλος
Στην Ελβετία η REGA διαθέτει 12 βάσεις ελικοπτέρων και μία βάση στη Γαλλία στο «l’euro-airport» de Bâle-Mulhouse και μπορεί να καλύψει το έδαφος σε χρόνο 15 λεπτών εκτός από την περιοχή Valais που τη διάσωση αναλαμβάνουν η Air Glaciers και Air Zermatt. Σήμερα χρησιμοποιεί 11 ελικόπτερα τύπου Agusta Westland Da Vinci, που αντικατέστησαν τα Agusta A.109 K2 όσον αφορά την ορεινή διάσωση και Eurocopter EC 145, 6 τον αριθμό, για επιχειρήσεις στις κοιλάδες. Όσον αφορά το εξωτερικό έχει και χρησιμοποιεί 3 ιπτάμενα ασθενοφόρα Canadair CL 604.

Το τελευταίο απόκτημα της REGA, το Φεβρουάριο το 2013 είναι ένας εξομοιωτής πτήσεων από τους πρώτους στο κόσμο, για τα Agusta που στεγάζεται στο εκπαιδευτικό κέντρο της Swiss Aviation Training.

Πηγή: http://fr.wikipedia.org
Μετάφραση – Προσαρμογή για το Fire.gr, Χ. Ζαφειρίου

621 Συνολικές Αναγνώσεις 2 Αναγνώσεις σήμερα

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *