Ώρα για δίαιτα & προσοχή στην διατροφή μας

 

24/5/2012

H αντιπυρική περίοδος έφθασε και όλοι ετοιμαζόμαστε για τις ενδεχόμενες δασικές πυρκαγιές, ένα πράγμα όμως που δεν προετοιμάζουμε είναι η φυσική μας κατάσταση καθώς τα BBQ του χειμώνα και οι λιπαρές τροφές μας έχουν προσθέσει πολλά κιλά που όπως και να το κάνουμε θα μας τραβάνε πίσω στις ανηφόρες και τους λόφους που θα επιχειρούμε για εγκαταστάσεις. Μια γενική και λογική δίαιτα για όσους και όσες θέλουν την ακολουθήσουν είναι η παρακάτω εφόσον αντέχετε και πειθαρχείτε στις οδηγίες της.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Πολύ νερό 8-10 ποτήρια !

• 5 γεύματα την ημέρα υποχρεωτικά θα σας χορτάσουν ευχάριστα, μην ανησυχείτε

• Ελαιόλαδο 3 κ. σούπας /ημ. σε σαλάτα ή στο κυρίως φαγητό δυστυχώς μόνο τόσο…

• Υποκατάστατα ζάχαρης.

• Ψωμί ή φρυγανιές σικάλεως ή ολικής

• Γαλακτοκομικά 0%-2% , μέχρι 2-3/ημ.

• Τυριά άπαχα 60γρ. ( Μilner, cott@ge cheese, ανθότυρο, μυζήθρα ανάλατη, φέτα , γκούντα , έμμενταλ…).

• Σαλάτες , ωμές ή βραστές όλες , εκτός από : αρακά, πατάτα, παντζάρι, καλαμπόκι, καρότο , αβοκάντο, κρεμμύδι ξερό, μελιτζάνες, μανιτάρια.

• Λαδερά & σε γεμιστά , λίγο ρύζι & πιο πολύ κιμά.

• Ψάρια άπαχα & αν γίνεται να αποφεύγονται του ιχθυοτροφείου , π.χ. τόνο, σολομό, σφυρίδα, γλώσσα, συναγρίδα, πέρκα, πέστροφα, ξιφία, φαγκρί, βακαλάο , ψητά, βραστά ή τηγανητά ( χωρίς αλεύρι) .

• Θαλασσινά : καλαμαράκια, χταπόδι, σουπιές, μύδια , βραστά, ψητά ή τηγανητά (χωρίς αλεύρι).

• Κρεατικά: μοσχάρι ( βραστό , ψητό), φιλέτο, μπριζόλες, μπιφτέκια.



Περί πείνας: φιλέτο γαλοπούλας καπνιστό, βραστό, ψητό, ψάρι, γιαούρτι, ζελέ light, 1-2/ημ. σοκολατάκια bitter (μαύρη σοκολάτα),παγωτό 0%

• τσάι, καφέ, χαμομήλι, εκτός από: σοκολάτα & κακάο

• ουίσκι, βότκα, τζιν, κρασί λευκό ή κόκκινο ξηρό, σαμπάνια , με μέτρο, cοc@, pepsi light, ξινό νερό, με περιορισμό 2/ημ.!

• Φρούτα 1-2/ημ ανάλογα, όλα, εκτός από σύκα, μπανάνες, σταφύλια.

2 ακτινίδια, 2 μανταρίνια, 2φ. πεπόνι, 5 φράουλες, 5 δαμάσκηνα, 15 κεράσια, από 1 μήλο, πορτοκάλι, αχλάδι, ροδάκινο, 1φ. καρπούζι = 1 φρούτο.

ΓΕΥΜΑΤΑ

• Κρέας ή ψάρι ή κοτόπουλο (φυσικά , χωρίς πέτσα) απεριόριστα & μπιφτέκια (light), θαλασσινά, με λίγη σαλάτα.

• Λαδερά & 1 κομ. τυρί & 1φ. ψωμί.

• Μακαρόνια με σάλτσα & τυρί.

• Όσπρια , φακές & τυρί & 1φ. ψωμί

Μεσημέρι – βράδυ το ίδιο ή το βράδυ κοτόπουλο με λίγη σαλάτα.

Πρωινό: γάλα & δημητριακά ή ½ ποτ. χυμό πορτοκάλι & 1φ. τυρί & 1 φρυγανιά

ΣΥΝΤΑΓΗ ΖΕΛΕ

1ποτ. ζεστό νερό

1 ζελέ light (από κεράσι είναι σούπερ! )

1ποτ. κρύο νερό αφού παγώσει λίγο, το χτυπάμε για λίγο με..

1 γιαούρτι (tot@l) 2% & το αφήνουμε να παγώσει …..

σπέσιαλ & δροσιστικό!!!

Για το Fire.gr, Κοραλία Γκελέκα

Καλή σας επιτυχία !

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.