Επικοινωνιακή Διαχείριση: Έννοια, Ανάγκη, Διαδικασία (Μέρος 4ο)

 

30/6/2014 

Η Επικοινωνιακή Διαχείριση της κρίσης αναφέρεται σε έναν ειδικό τομέα, που ασχολείται με τη φήμη των ατόμων και της οργάνωσης. Η ανακοίνωση της κρίσης είναι μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην προστασία της φήμης της ομάδας και τη διατήρηση της δημόσιας εικόνας της. Διάφοροι παράγοντες, όπως εγκληματικές επιθέσεις, έρευνες της κυβέρνησης, έρευνα από τα ΜΜΕ μπορεί να αμαυρώσει την εικόνα.

Οι ειδικοί στην Επικοινωνιακή Διαχείριση της κρίσης καταπολεμούν τις πολλές προκλήσεις που τείνουν να βλάψουν τη φήμη και την εικόνα της ομάδας.

Ανάγκη για Επικοινωνιακή Διαχείριση της κρίσης

Η κρίση μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στην εικόνα της μάρκας. Οι ειδικοί στην Επικοινωνιακή Διαχείριση της κρίσης χρησιμοποιούνται για να σώσουν τη φήμη της ομάδας έναντι διαφόρων απειλών και ανεπιθύμητων προκλήσεων. Η Κοινωνική Παρουσία είναι ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία μιας ομάδας. Ο κύριος σκοπός της ομάδας Επικοινωνιακή Διαχείριση της κρίσης  είναι να προστατεύσει την Κοινωνική Παρουσία και να διατηρήσει  σταθερή την ικανότητα ύπαρξής σε γενικότερο πλαίσιο.

Οι ειδικοί της Επικοινωνιακής Διαχείρισης της κρίσης προσπαθούν σκληρά για να ξεπεραστούν δύσκολες καταστάσεις και να βοηθήσουν την ομάδα να βγει από δύσκολες καταστάσεις με τον καλύτερο δυνατό και πιο γρήγορο τρόπο.

Διαδικασία επικοινωνίας της κρίσης

  • Τα μέλη της ομάδας πρέπει να γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες της κρίσης και να μπορούν όταν επικοινωνούν με άλλες ομάδες που δεν είναι σε κρίση να συζητούν το πρόβλημα χωρίς ντροπή και να ζητούν βοήθεια. Τα ΜΜΕ δεν πρέπει να αγνοούνται, πρέπει να ενημερώνονται σωστά για να βγαίνουν ορθά οι ειδήσεις.
  • Μην επικρίνετε άτομα. Να έχετε ένα αίσθημα φροντίδας και μέριμνας για όλους. Μοιραστείτε τα συναισθήματά τους και να τους ενθαρρύνετε να μην χάνουν την ελπίδα. Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας για να δώσουν τον καλλίτερο εαυτό τους. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση τους.
  • Η αποτελεσματική επικοινωνία πρέπει να ενθαρρύνεται στους κοινόχρηστους χώρους κατά τη διάρκεια καταστάσεων έκτακτης ανάγκης. Όλοι θα πρέπει να έχουν εύκολη πρόσβαση στα ανώτερα κλιμάκια  για να συζητήσουν κρίσιμα θέματα και να έρθει σε μια αμοιβαία αποδεκτή λύση.
  • Οι πληροφορίες πρέπει να ρέουν σε όλες τις υπηρεσίες υπό την επιθυμητή μορφή τους. Κανείς δεν θα πρέπει να βασίζεται σε απλές εικασίες ή υποθέσεις κατά τη διάρκεια της κρίσης. Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που έχετε είναι ακριβείς.
  • Οι ειδικοί της επικοινωνίας κρίσης πρέπει να μάθουν να λαμβάνουν γρήγορα αποφάσεις. Θυμηθείτε ότι κάποιος πρέπει να ανταποκριθεί γρήγορα και αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια ασταθών καταστάσεων. Σκεφτείτε πέραν της πεπατημένης και να επινοήστε το planB βάση για την ομαλή λειτουργία της ομάδας.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες είναι εμπιστευτικές και πρέπει να ληφθούν σοβαρά μέτρα εις βάρος των μελών της ομάδας αν γίνεται ανταλλαγή πληροφοριών και δεδομένων με εξωτερικούς φορείς.
  • Οι ανώτεροι πρέπει να αξιολογούν τις επιδόσεις των κατωτέρων σε τακτική βάση και να πραγματοποιούν ξαφνικούς ελέγχους για την παρακολούθηση της απόδοσης των εργαζομένων.

Για το Fire.gr, Ζαφειρίου Μπάμπης

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.