2 thoughts on “Ζητήματα εφαρμοσμένης διάσωσης στην εργασία σε ύψος – Μέρος IIΙ

  1.  

    Μπράβο για ακόμη μια φορά για την δημοσίευση.
    3 παρατηρήσεις:
    α. Σχετικά με τις έτοιμες προσωρινές γραμμές ζωής (Temporary lifelines), οριζόντιες ή κάθετες, δεν απαιτείται κάποιος IRATA L3 για την εγκατάσταση τους. Αν πρέπει αυτές να εγκατασταθούν με σχοινιά και κόμπους τότε ισχύει η παραπάνω συνθήκη.
    Άλλωστε και στις οδηγίες χρήσεις τέτοιων προϊόντων, αυτό που απαιτεί ο κατασκευαστής είναι η εφαρμογή των οδηγιών εγκατάστασης του κατασκευαστή από πρόσωπο που έχει λάβει σχετική εκπαίδευση σε τέτοια συστήματα.
    Το τέντωμα του ιμάντα με την καστάνια μπορεί να μην απαιτεί εκπαίδευση αλλά σίγουρα υπάρχουν πολλά άλλα που πρέπει να συνυπολογιστούν όπως η αντοχή των σημείων αγκύρωσης, το ύψος εγκατάστασης, το clearance, η κλίση και το swing κλπ, κλπ, κλπ.

    β. Το ελάχιστο ασφαλές ύψος εργασίας με χρήση αποσβεστήρα ενέργειας, το clearance όπως αναφέρεται και στο σχήμα, πρέπει να διατυπωθεί με περισσότερη έμφαση και να γίνει περισσότερο αναγνωρίσιμο ως όρος, καθώς αναγράφεται στους περισσότερους αποσβεστήρες της αγοράς και αποτελεί σημαντικό μέρος του pre use checking από τον χρήστη.

    γ. Στο ερώτημα 6, η ακούσια ή απότομη κίνηση της ανυψούμενης εξέδρας εργασίας (ειδικά στα βραχιονοφόρα οχήματα με κάλαθο εργασίας), προκαλεί το φαινόμενο του καταπέλτη, με αποτέλεσμα την εκτίναξη του εργαζόμενου από το καλάθι. Φαινόμενο που δημιουργεί μεγάλη κίνηση στην άκρη του βραχίονα από μικρές ταλαντώσεις στην βάση του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Σχετικά άρθρα