Νήσος Θάσος : Άμεση Επέμβαση με…Μπαρμπα-Λουκάδες!

 

21/10/2013

Σκοπός του εν λόγω άρθρου είναι μήπως και ευαισθητοποιηθούν έστω και μέσα από αυτά τα λόγια που είναι καθαρά προσωπική μου διαπίστωση οι αρμόδιοι φορείς της ελληνικής επικράτειας. Ύστερα από τις  μεγάλες φωτιές σε ολόκληρη την  Θάσο (14-22 Αυγούστου 1985) που κατέκαυσε 118.000 στρέμματα δάσους και θάμνων  με ανθρώπινα θύματα, (18 Αυγούστου 1989) κάηκαν 70.000 στρέμματα δάσους , (Αύγουστος 1995) αποτεφρώθηκαν 90.000 στρέμματα πευκοδάσους και πριν λίγους μήνες (16 Αυγούστου 2013) στην περιοχή της Καλλιράχης έκαψε περίπου άλλα 9.000 στρέμματα δάσους και ελαιόδεντρων καλείται  σήμερα το πυροσβεστικό κλιμάκιο που εδρεύει στο Λιμένα Θάσου  να επέμβει άμεσα σε τεράστια έκταση δασών, ελαιόδεντρων και πουρναριών μιας και το νησί έχει αισθητά ξαναπρασινήσει.

Για την πρόληψη  του νησιού διατίθονται αυτή την στιγμή περίπου 12  πυροσβεστικά οχήματα εκ των οποίων τα 2 είναι οχήματα   UNIMOG  έτους 1964 έως 1968 και 4 STAYER έτους 1979 – 1983 που  χρησιμοποιούνται ώς περιπολικά «Άμεσης Επέμβασης».

Το 1986 η Βουλή των Ελλήνων σύσσωμη ψήφισε το νησί της Θάσου ως πυρόπληκτο δίνοντας δισεκατομμύρια δραχμές για την αποκατάστασή του . Ωστόσο  τα εν λόγω οχήματα παραμένουν εν ενεργεία μέχρι και σήμερα που γράφεται αυτό το άρθρο τοποθετώντας ανθρώπινες ζωές (τα πληρώματα)  να εκτελούν ως περιπολικά σε διάφορα σημεία του νησιού και να επεμβαίνουν άμεσα όπου χρειαστεί θέτοντας πλέον σε κίνδυνο τις ζωές και την ασφάλεια των πυροσβεστών και μάλιστα των Πυροσβεστών Πενταετούς Υπηρεσίας και Εποχικών όπου για ένα κομμάτι ψωμί παίζουν κορώνα γράμματα την ζωή τους καθημερινά.

Πέρασαν 50 χρόνια περίπου και η καταπόνηση αυτών των 2 οχημάτων πλέον όπου έχουν και ονόματα (Μπαρμπα-Λουκάδες) είναι ορατή και ασύμφορη.

Ορατός είναι και ο κίνδυνος ενός ατυχήματος λόγω παλαιότητας  και δεν γνωρίζω εαν ελέγχονται  τεχνικά απο ΚΤΕΟ  αλλά και να γινόταν κάποιος έλεγχος  ασφαλώς θα είχαν κοπεί.  Οτιδήποτε ανταλακτικό και εαν χρειασθεί  η κατασκευάστρια εταιρία δεν τα διαθέτει πλέον ούτε καν στο εμπόριο εδώ και πολλά χρόνια με μόνη λύση την ελληνική «πατέντα» πράξη παράνομη σύμφωνα με τα τεχνικά εχγειρίδια της κατασκευάστριας εταιρίας.

Σύμφωνα με δηλώσεις υπουργού όπου είχε τονίσει την άμεση απόσυρση των παλαιών οχημάτων διότι στοιχίζουν πολλά χρήματα στον ελληνικό λαό για την συντήρηση τους εμείς ακόμα τα κρατάμε εν περίοδο κρίσης ξοδεύοντας ακόμη περισσότερα!!! Νιώθω πραγματικά αγανακτισμένος  πως ένα νησί που έχει κατακαεί , που έχει δώσει νεκρούς , που έχει χαρακτηριστεί πυρόπληκτο απο το ελληνικό κοινοβούλιο ξοδεύοντας υπέρογκα ποσά στην πρόληψη να μήν διαθέτει ότι πιο καινούργιο σε πυροσβεστικά οχήματα αλλά τα πιο παλιά, υποτιμώντας την νοημοσύνη των κατοίκων όλου του νησιού, την ασφάλεια των πυροσβεστών μας και γελοιοποιούμαστε  ακόμα και στους τουρίστες που βγάζουν φωτογραφίες τα εν λόγω οχήματα – ερείπια που διαθέτουμε,  δείχνοντας έτσι την εικόνα της Ελλάδος προς τα έξω.

Αλλάξτε τα οχήματα απο εχθές γιατί όσα δεν φέρνει η ώρα τα φέρνει ο χρόνος όλος! Ουδεμία άλλη καθυστέρηση πριν θρηνήσουμε οτιδήποτε!!!

Για το Fire.gr, Οικονομόπουλος Κυριάκος

Εθ. Πυρονόμος

1 Comment

  1.  

    Θα μπορούσες απλά να ανεβάσεις 2 φωτογραφίες με τις πινακίδες και αυτό θα τα έλεγε όλα…!Οι πιο παλιοί καταλαβαίνουν….15** και 16** σε χρήση είναι απλά απορίας άξιο πως παίρνει ακόμα μπροστά ο κινητήρας…Καλό κουράγιο σε όσους έχουν να τα βγάλουν πέρα με αυτές τις αντίκες…

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.