Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων (Μέρος 5ο)

 

Τι είναι η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων;

Η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων διαμορφώνεται για την προστασία ενός οργανισμού από τις δυσμενείς επιπτώσεις της κρίσης. Η διοίκηση προετοιμάζει μια ομάδα για τις αναπόφευκτες απειλές.
Τα άτομα που αποτελούν την ομάδα διαχείρισης κρίσης αποφασίζουν σχετικά με τη μελλοντική πορεία της δράσης και τη χάραξη στρατηγικών για να βοηθήσουν τον οργανισμό να βγει από δύσκολες στιγμές το συντομότερο δυνατό.

Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων σχηματίζεται για να ανταποκριθεί άμεσα στα προειδοποιητικά σήματα της κρίσης και την εκτέλεση των σχετικών σχεδίων για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.

Ο ρόλος της Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων. Η διοίκηση επικεντρώνεται κυρίως στα εξής:

  • Ανίχνευση των πρώτων σημαδιών της κρίσης.
  • Ο εντοπισμός των προβληματικών περιοχών.
  • Καθίστε με τους εργαζόμενους πρόσωπο με πρόσωπο και να συζητήσουν σχετικά με συγκεκριμένους τομείς που προκαλούν ανησυχία.
  • Προετοιμασία σχεδίου διαχείρισης κρίσεων που λειτουργεί καλύτερα κατά τη διάρκεια καταστάσεων έκτακτης ανάγκης
  • Ενθαρρύνετε τους εργαζόμενους να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα με θάρρος, αποφασιστικότητα και χαμόγελο. Παρακινήστε τους να μην χάσουν την ελπίδα και να παραδώσει το επίπεδό τους καλύτερα.
  • Βοήθεια για την οργάνωση βγει από δύσκολες στιγμές, αλλά και να προετοιμαστούμε για το μέλλον.

Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων περιλαμβάνει:

  • Επικεφαλής των τμημάτων
  • Διευθύνων σύμβουλος και τους ανθρώπους που συνδέονται στενά με τον Διοικητικό συμβούλιο
  • Σύμβουλοι επικοινωνίας
  • Ο Υπεύθυνος του τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων

Ο ρόλος της Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων είναι να αναλύσει την κατάσταση και να διατυπώσει σχέδιο διαχείρισης κρίσης για να σώσει τη φήμη του οργανισμού και στέκεται στη βιομηχανία.

Πως λειτουργεί η Ομάδα Διαχείρησης Κρίσεων

Ο επικεφαλής της ομάδας αναλαμβάνει αμέσως δράση και να ενθαρρύνει τους συνεργάτες του να εργαστούν ως μία μονάδα.
Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσουμε τους βασικούς τομείς που προκαλούν ανησυχία κατά τη διάρκεια καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.
Η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων εργάζεται στη συνέχεια για τα προβλήματα και τις ελλείψεις που οδήγησαν στην κρίση. Τα μέλη της ομάδας πρέπει να καταλάβουν, που τα πράγματα πήγαν στραβά και πώς οι τρέχουσες διαδικασίες μπορούν να βελτιωθούν για ομαλή λειτουργία.
Είναι σημαντικό να ιεραρχήσουμε τα θέματα να κατατάξουμε τα προβλήματα σύμφωνα με την επίδρασή τους. Ποια προβλήματα πρέπει να επιλυθούν άμεσα και ποια θα ακολουθήσουν λίγο αργότερα.

Ένας εγκέφαλος δεν μπορεί να λαμβάνει όλες τις αποφάσεις μόνος του. Η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων πρέπει να καθίσει να συζητήσει για να καταλήξει σε μια κοινή πλατφόρμα, να συζητήσουν τα θέματα που επείγουν, να λάβει τις προτάσεις του άλλου και να φτάσει σε σχέδιο αποδεκτό από όλους.

Ένας από τους κύριους ρόλους της ομάδας διαχείρισης κρίσεων είναι να μείνει σε επαφή με τους εξωτερικούς πελάτες καθώς και τα μέσα ενημέρωσης. Η ομάδα πρέπει να χειριστεί τις κρίσιμες καταστάσεις καλά.
Ανάπτυξη εναλλακτική σχέδια και στρατηγικές για τις δύσκολες στιγμές. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ακριβείς πληροφορίες. Διπλός έλεγχος πληροφορίες σας πριν από την οριστικοποίηση του σχεδίου.
Εφαρμογή των σχεδίων για τα αποτελέσματα αμέσως. Κατάλληλη ανατροφοδότηση πρέπει να λαμβάνονται από καιρό σε καιρό.
Η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων βοηθά τον οργανισμό να πάρει τη σωστή πορεία την κατάλληλη στιγμή και να βοηθήσει την οργάνωση ώστε να ξεπεραστούν οι κρίσιμες καταστάσεις.

Για το Fire.gr, Χ. Ζαφειρίου

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.